RSS

M-am ghidat după experienţa altei credincioase şi m-am rugat

23 Sep

fiul-risipitor-upsliderMare este puterea lui Dumnezeu, a Preasfintei Sale Maici şi a tuturor sfinților! Nu ştiu nici măcar cu ce să încep, sunt atâtea ocaziile în care Dumnezeu s-a milostivit de mine…

De mică mi-a plăcut să mă rog şi, fără îndoială, întotdeauna mi-a fost spre folos. În ceea ce privește examenele, le-am luat mereu, rugându-mă Preasfintei Născătoare de Dumnezeu (citeam paraclisul).

Însă, din nefericire, am început să mă îndepărtez mult de Dumnezeu. Fraților, cât de uşor cădem în rătăcire şi ce tristeţe şi nelinişte ne cuprinde! Cu toate că îi greşim în tot ceasul, Domnul nu ne părăseşte! Acum două luni am început şcoala pentru permisul de conducere şi am luat examenul de teorie cu uşurinţă. Însă la proba practică am căzut. Adevărul e că mi-e foarte greu să îmi controlez nervii. A fost primul examen pe care l-am picat în viața mea!

Atunci, neştiind ce să fac, am căutat pe internet sfaturi şi rugăciuni pentru promovarea examenelor şi am găsit acest blog. Aşadar, m-am ghidat după experiența altei credincioase şi m-am rugat Sfântului Duh, Maicii Domnului, Sfântului Efrem cel Nou şi Părintelui Arsenie Boca şi am promovat fără probleme.

Aceste experiențe sunt de fapt dovezi despre dragostea lui Dumnezeu către noi păcătoşii, că deşi Îl rănim cu neascultarea noastră, nu ne lasă niciodată. Astfel să nu încetăm a ne ruga sfinților şi Fecioarei Maria să mijlocească pentru noi către Bunul Dumnezeu, pentru a nu ne îndepărta de calea mântuirii.

V. , Neamț

 

Leave a Reply

 
