RSS

Cel mai important ajutor primit: credinţa

22 Sep

Medicina InternaBună, sunt studentă la Medicină în anul II. Pentru a promova în anul III, trebuia să fiu integralistă. Am să vă povestesc minunile pe care Domnul cu toţi sfinţii Lui, le-a făcut pentru mine.

Aveam la dispoziție tot anul să îmi iau toate restanțele, dar eu sunt o fire cam delăsătoare şi am amânat totul până în ultimul moment. Unica şansă era în sesiunea de toamnă şi aveam 6 restanţe. Deci era aproape imposibil să învăț în 3 săptămâni, mai ales când ştiam că e unica şansă şi stresul mă paraliza, astfel încât nu eram în stare nici măcar să ţin cartea în mâini.

Eram foarte agitată, stresată, de parcă toată lumea era de vină căci eu am restanţe. Ştiam că nu am speranţe. Îmi rămânea doar să mă rog. Am început să mă rog, dar nu credeam că o să primesc ajutor şi după ce am citit pentru prima oara în viaţă rugăciuni (Acatistul Sfinţilor Parascheva, Nicolae, al Îngerului Păzitor, Paraclisul Maicii Domnului) am simţit că nu sunt singură. În ochii mei a apărut o speranţă. Vreau să vă spun ca mi-am luat toate restanţele!

Deşi Îl rugam pe Domnul să iau un 5 ca să trec măcar, am luat la cele mai grele examene 6. De asemenea, am mai luat şi 8 şi 7. Dumnezeu a auzit rugăciunile mele şi m-a ajutat, mi-a dăruit succes şi cel mai important: CREDINŢĂ! Oricât de mult munceşti şi oricât de mult faci în viaţa asta, dacă nu eşti binecuvantat de Domnul în ceea ce faci, nu reuşeşti cu adevărat.

“Dacă Dumnezeu e pentru noi, cine este împotriva noastră?” (Romani 8:31)

Sabina, Galaţi

 

Leave a Reply

 
