RSS

Împlinită şi iubită…

17 Sep

icoana-maica-domnului-manastirea-nicula“Acolo unde oamenii rănesc, Dumezeu mângâie”. Am simţit puterea acestor cuvinte de foarte multe ori. De la dorinţa spulberată de a duce la bun sfârşit o poveste de iubire frumoasă şi tristă în acelaşi timp, până la greutăţile ivite pe parcursul celor 4 ani de facultate.

Sunt mult prea multe miracole pe care le-am trăit pentru a le putea înşirui pe toate. Dar nu voi uita niciodată bunătatea şi iubirea Maicii Domnului faţă de mine, a Părintelui Arsenie Boca, a Sfântului Nicolae, a Sfântului Efrem, a Sfântului Nectarie sau a Cuvioasei Parascheva.

În urmă cu o lună am absolvit Facultatea de Drept (UBB) de la Cluj. Nu aş fi ajuns absolventă dacă Cineva, acolo Sus, nu mi-ar fi luminat paşii pe care i-am făcut pe parcursul celor 4 ani de sacrificii. Cu o bunică foarte credincioasă, care m-a învăţat de când eram mică să cer ajutorul lui Dumnezeu, am reuşit să duc la bun sfârşit această Facultate.

Ultimul examen dinaintea licenţei a fost unul decisiv. Ştiam că dacă trec de acest obstacol, facultatea e ca şi terminată. Vă mărturisesc cu mâna pe inimă că timp de aproape două ore cât a durat partea a doua a examenului, cu greu am reuşit să mă concentrez, din cauza stresului şi a oboselii. Eram conştientă că ceea ce scrisesem în lucrare nu era de 5.

Şi totuşi, în ultimele 4 minute, puterea Celui de Sus a fost mare. Am început să mă rog Sfinţilor, în special Maicii Domnului şi Părintelui Arsenie Boca. Ajutorul a venit numaidecât. În acele ultime minute, am scris astfel încât punctele adunate să însumeze mult doritul 5. Dumnezeu a lucrat prin mine. Am fost printre puţinii care au luat examenul!

Un alt mare ajutor pe care l-am primit a fost la două săptămâni de la acest examen, şi anume la ultimul mare examen din facultate: cel de Licenţă. În momentul în care supraveghetorii au anunţat că au rămas mai puţin de 5 minute până la final, eu aveam trecute pe foaia de examen mai puţin de jumătate din răspunsuri. În acel moment, mâinile au început să-mi tremure vizibil; simţeam că nu mă pot stăpâni. Trebuia să fac însă tot posibilul să mă liniştesc, întrucât răspunsurile trebuiau trecute cu mare grijă, pentru a putea fi scanate de calculator.

Mi-am spus în gând: “Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul!” și nu a durat mult până m-am oprit din tremurat, reuşind să trec aproape toate variantele de răspuns (cele pe care nu le-am trecut le rezolvasem oricum greşit!). Aşadar, am absolvit facultatea cu bine, în aplauzele şi lacrimile de bucurie ale familiei mele, care m-a sprijinit necondiţionat, dar şi ale băiatului lângă care doresc să îmi petrec restul zilelor, un băiat de ”milioane”, trimis tot de Dumnezeu, într-un moment de singurătate şi de durere pentru mine.

O să fiu veşnic recunoscătoare pentru ajutorul primit. Pe Maica Domnului o voi păstra mereu în sufletul şi inima mea. Mi-a dăruit atât de multă iubire şi linişte în viaţă încât nu aş putea să o îndepărtez.

Îndrăzniţi să cereţi ajutor şi nu veţi regreta! Dumnezeu ştie ce e mai bine pentru fiecare şi va face în aşa fel încât să nu rămânem singuri şi deznădăjduiţi.

Andreea

 

Leave a Reply

 
