RSS

Cere şi ţi se va da

17 Sep

Anul acesta a fost cea mai grea etapă din viaţa mea. Am susţinut şi promovat cu o notă mare examenul de bacalaureat cu ajutorul lui Dumnezeu, dar, de departe, cel mai important şi decisiv a fost Examenul de Admitere, de care depindea viitorul meu.

Un examen complex şi lung, desfăşurat pe o perioadă mare de timp, dar, ceea ce îl face şi mai dificil, este faptul că am concurat pe doar câteva locuri. Asta a fost teama mea cea mare, că nu voi fi între primii admişi, aşa că am căutat ajutor la Domnul nostru Iisus Hristos.

Recunosc că nu sunt printre cei care merg în mod constant la biserică, ci doar la sărbătorile mari, însă credinţa mi-am păstrat-o mereu în suflet. Am găsit un părinte duhovnic aşa cum zic eu că trebuie să fie, și anume pe sufletul meu.

DSCN6566Am mers la două biserici, m-am rugat şi am aprins lumânări, am vorbit cu părintele respectiv, m-am spovedit, m-am împărtăşit şi i-am lăsat un Acatist înainte de examenele definitive, iar în fiecare zi, în perioada de dinainte şi din timpul examenelor am citit Acatistul Naşterii Maicii Domnului, rugându-o să mă ajute, căci aveam mare nevoie să reuşesc.

Şi iată că tot efortul meu de a învăţa şi toate rugăciunile mele au fost încununate cu succes. Fără îndoială că Maica Domnului şi Fiul Ei au fost alături de mine. Mulţumesc!

Pentru mine şi pentru familia mea aceasta este pur şi simplu o minune a lui Dumnezeu, pe care Îl rog să mă ierte pentru toate greşelile mele şi să mă ajute în continuare, că tare am nevoie de El. I-am zis “Nu mă lăsa!” şi iată că nu m-a lăsat!

Eu cred că mereu este cu noi, atât Preasfânta Născătoare de Dumnezeu și Fecioara Maria, cât şi Fiul, Dumnezeul nostru. Parcă simt cum ne ocroteşte în miezul atâtor probleme. Am fost la biserică să mulţumesc lui Dumnezeu şi Măicuţei Lui pentru că S-au îndurat de mine şi au săvârşit această mare minune şi l-am anunţat şi pe părintele duhovnic.

Nu suntem singuri! Roagă-te cu credinţă şi cu smerenie Maicii Domnului, căci nu te va lăsa, ea, care toate le poate!

„Cere şi ţi se va da, bate şi ţi se va deschide, caută şi vei afla!” (Matei 7: 7).

Andreea

 

Leave a Reply

 
