RSS

Am găsit un loc de muncă aşa cum speram

17 Sep

Dumnezeu mă iubeşte. Deşi mă consider un băiat modest, undeva în adâncul sufletului simt o putere foarte mare şi speranţă. Mă numesc Cosmin și am 26 de ani.

În 2013, după ce am terminat facultatea, am hotărât împreună cu părinţii și cu fratele meu să plecăm în străinătate, să rup un an și să mergem acolo, deşi părinţii mei erau plecați acolo de aproximativ 12 ani. Totul în speranţa că voi găsi ceva de muncă, pentru că aici unde locuiesc eu, e o zonă cam moartă în ceea ce privește găsirea locurilor de muncă.

res_f3daff6bbacf190ff5e0de86e6de71dbAjunşi acolo, mama mea a început lucrul, însă eu si fratele meu nu am găsit nimic. O colegă de-a mamei mele i-a dat o carte despre minunile Sfântului Efrem cel Nou. Recunosc că la început, când am văzut cartea, am fost puţin sceptic. Însă acea putere foarte mare din adâncul sufletului m-a îndemnat să citesc acea carte; şi am început să citesc şi cu cât citeam mai mult cu atât mi se confirma că puterea Domnului e foarte mare.

Am o relaţie specială cu Dumnezeu, vreau să cred că ştiu ceea ce este păcat şi ceea ce nu este. Însă tentaţiile din ziua de azi sunt prea mari şi sunt slab și cad adesea. Pe urmă regret foarte mult. Dureros este că mereu continui să fac aceleaşi greşeli.

Am început să citesc în fiecare zi cartea, câte o minune a Sfântului pe zi, plus Acatistul şi Paraclisul Sfântului Efrem cel Nou. Seara mă rugam tot Sfântului Efrem şi Maicii Domnului şi bineînțeles lui Dumnezeu, să ne ajute să găsim un loc de muncă. Cred că au trecut cam două săptămâni de când am început să mă rog fierbinte şi pe la jumătatea lunii decembrie 2013, eu şi fratele meu ne-am găsit un loc de muncă, aşa cum speram. Am muncit şi a fost bine pentru întreaga familie.

Acum nu mai muncesc, sunt acasă în vacanţă şi vreau să-mi găsesc ceva de lucru și aici în ţară, în domeniul în care am terminat facultatea. Bineînţeles, asta e ceva ideal, însă tind spre acest ideal. Şi mă rog din nou Sfântului Efrem cel Nou în speranţa că voi găsi ceea ce e mai bine pentru mine, oricât de „târziu” ar fi.

Mulţumesc  lui Dumnezeu, Sfântului Efrem, Maicii Domnului şi tuturor Sfinţilor pentru ajutorul pe care mi-l oferă zilnic. Îi mulţumesc Domnului că îi pot mulţumi!

Cosmin

 

Leave a Reply

 
