RSS

Cu Sfinţii la Examenul de Admitere

15 Sep

Cu multă bucurie spun că datorită bunătăţii lui Dumnezeu, cu ajutorul neîntârziat de la Sfânta Fecioara Maria, Sfântul Nectarie de Eghina, Sfântul Arhanghel Mihail, Sfântul Efrem cel Nou, Sfântul Antonie cel Mare şi al tuturor celorlalţi Sfinţi, am intrat la facultatea la care îmi doream, ceea ce este cea mai mare realizare a mea de până acum.

M-am rugat Sfintei Fecioare să facă o minune, să mă ajute. Şi nu m-a lăsat nicidecum baltă. Mi-au fost alături toţi Sfinţii, rugându-se lui Dumnezeu pentru mine, păcătoasa.

Am avut un calm impresionant înainte de examene, ceea ce m-a ajutat enorm. De asemenea, în timpul examenului am intrat în panică deoarece credeam că nu mai am timp să termin şi m-am rugat lui Dumnezeu să mă calmeze, astfel reușind să termin la timp.

Nu există cuvinte de mulţumire pentru tot ceea ce am primit, deși ştiu că nu merit. Sper că intr-o zi să reuşesc să acopăr măcar jumătate din cât a făcut Dumnezeu pentru mine şi pentru familia mea. Am luat examenul datorită bunătăţii Sfinţilor, a Fecioarei Maria şi a lui Dumnezeu.

Rugaţi-vă dragii mei, din suflet. Ajutorul vine când te rogi din suflet. Vă zic sincer, căldură ca cea dată de rugăciune nu există. Pacea aceea, liniştea sufletească sunt tot ceea ce mi-aş putea dori. Orice este posibil la Dumnezeu, numai voinţă ne trebuie.

Diana

 

Leave a Reply

 
