RSS

Rugaciunea din suflet

12 Aug

Sunt studentă la Medicină in anul I. Aceasta nu este o facultate tocmai uşoara, dar cu ajutorul lui Dumnezeu si al tuturor Sfinţilor sper sa reuşesc sa o duc la bun sfârşit.

După ce am dat Bacalaureatul in 2013, iar Bunul Dumnezeu si Maicuţa Domnului m-au ajutat sa il promovez, a sosit si admiterea la facultate. Cu o seara inainte de admitere (ce-i drept nu eram foarte pregatita), m-am rugat din suflet la Dumnezeu si la Sfintii Sai sa reuşesc să intru la aceasta facultate.

Mare mi-a fost mirarea cand am aflat că am intrat, deci Bunul Dumnezeu nu m-a lăsat la greu.

O alta marturisire este chiar acum din sesiunea de vara 2014, la examenul de anatomie, nu am reusit sa ating toate subiectele propuse, dar am extras un bilet cu subiecte pe care le cunoşteam, asadar pot spune ca a extras Dumnezeu si Maicuţa Domnului pentru mine.

Dumnezeu exista! Să ne rugăm Lui, căci El ne aude!

Iulia, Constanta

 
Leave a comment

Posted by on 08/12/2014 in Dumnezeu, Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
