RSS

Dumnezeu ia în calcul orice chin pe care îl trăim

12 Aug

În sfârșit am trecut în clasa a IX-a după o lungă perioadă de pregătire la matematică și romană, cu meditații săptămânale, de 4-5 ori. Am început să-L descopăr pe Dumnezeu datorită prietenilor mamei, a cărților și a site-urilor care aveau legătură cu Acesta.

Menționez că sunt un mare păcătos și nu meritam nici 50% din ajutorul Domnului. La început de clasa a VIII-a, eram cam inconștient, nu realizam ce provocare mă așteaptă. Meditatoarele se supărau că nu îmi făceam temele, deși am o inteligență foarte bună (să nu fie spre laudă).

După ce timpul trecea, am citit multe acatiste ale sfinților si m-am rugat lor: Părintele Arsenie Boca, Sfântul Nectarie, Sfânta Ecaterina, Sfântul Calinic, Sfântul Ioan Rusul, Sfântul Ioan Botezătorul etc. -sunt mulți sfinți la care m-am rugat. Însă, am citit timp de 40 zile (zilnic) Acatistul Mântuitorului Iisus Hristos. Acest acatist mi-a întărit foarte mult credința, iar după ceva timp, am început să muncesc cu 10-15% față de cât munceam înainte.

Zilele treceau, iar mama și-a făcut o prietenă foarte bună la suflet care, împreună cu soțul ei, am mers într-un pelerinaj. Am stat 2-3 zile. Vă rog să țineți minte următorul lucru: mama s-a rugat la Părintele Arsenie Boca ca să ajung în Colegiul Național Sfântul Sava.

În ultima lună am muncit mai mult ca niciodată (în celelalte luni nu munceam aproape mai nimic). Stăteam circa 5-6 ore/zi la matematică, iar la română stăteam 6-8 ore. Pe parcurs, ai mei au aflat de renumita lege a romilor, unde oricine este binevenit și poți lua un loc la un liceu mai ușor. M-am înscris acolo.

Eu, mama și alte persoane ne-am hotărât să merg la Colegiul Național Gheorghe Lazăr, unde e puțin mai ușor ca la Sava. Odată venite rezultatele (9 la mate și 8,60 la română), am depus niște acte, după care am fost chemat în prima serie (sunt vreo 10-15 serii, iar o serie conține 40 copii), clasificându-mă pe locul 8 (știu de undeva că acest număr îi aparține lui Dumnezeu).

Ne chemau câte 5. Primii 4 au luat alte locuri decât cel pe care l-am dorit, dar a cincea persoană a luat locul meu de la Lazăr (cel de la mate-info). După care au urmat următorii 5, al treilea fiind eu. Prima persoană și-a ales liceul, a doua a lipsit, iar eu am ales Sfântul Sava, mate-info. Nimic nu e întâmplător.

Vă reamintesc că doar în ultima lună am început a munci, dar în cele anterioare eram de nota 7 la mate și 8 la română. Dumnezeu și sfinții au vrut ca părinții mei să afle de această lege a romilor și să intru la Sfântul Sava. Îi mulțumesc Domnului, Maicii Domnului, îngerilor și sfinților că m-au ajutat.

Florin, București

 
Leave a comment

Posted by on 08/12/2014 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
