RSS

Cel mai ușor examen din viața mea

12 Aug

L-am cunoscut pe Sfântul Efrem cel Nou într-un moment mai greu al vieții mele. Aveam ceva probleme personale și în același timp mă pregăteam de susținerea examenului de licență. Până în acel moment nu știam prea multe despre rolul sfinților în viața noastră.

Căutând pe internet ceva rugăciuni pentru ajutor la examen am aflat de sprijinul Sfântului în astfel de situații. Cu o zi înainte de examenul de licență am citit acatistul lui și mărturisesc, cu rușine, că a fost prima dată când am citit o astfel de rugăciune.

L-am rugat pe Sfântul Efrem să mă ajute și am sperat că o sa fie bine. Pot să spun că acel examen a fost cel mai ușor din viața mea. Parcă prea ușor. Am răspuns corect la toate întrebările puse de comisia de evaluare și m-am mirat cât de repede am susținut lucrarea. Nota finală a fost 10.

M-am rugat Sfântului și înainte de susținerea interviului de admitere la studiile de masterat iar rezultatul a fost același: media 10. La sesiunea următoare, la master, tot cu ajutorul Sfântului Efrem am luat numai note de 10 primind și bursă. Bineînțeles și eu am făcut partea care îmi revenea mie, adică am învățat cât de mult am putut.

Așa am ajuns eu să înțeleg rolul de mijlocitori înaintea Bunului Dumnezeu pe care îl au sfinții pentru noi. A fost foarte important ajutorul la examen dar, mult mai important s-a dovedit a fi faptul că am aflat de puterea sfinților așa cum ar trebui să știe orice creștin ortodox.

Alexandra, Alba – Iulia 

 
Leave a comment

Posted by on 08/12/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
