RSS

Atât de liniștită

12 Aug

A trecut si Bacul, iar cu mult ajutor din partea lui Dumnezeu a trecut cu bine. Eu ma panichez foarte usor si foarte tare in perioada examenelor, dar de aceasta data am fost atat de linistita, lucru care ma ingrijora oarecum.

Cu cateva zile inainte de inceperea sesiunii de Bac, am fost sa ma spovedesc si sa ma impartasec, ceea ce m-a ajutat enorm. Am avut un sentiment de liniste si impacare. Si asa am plecat eu in ziua de 31 iulie catre ceea ce a fost primul meu mare examen: Bacul.

Am reusit sa ma concentrez, sa imi adun ideile, sa scriu ce trebuie pentru a reusi. In acest mod s-au desfasurat si celelalte doua zile de examen. Nici nu stiu cand a inceput acea saptamana, dar cand s-a terminat.

In aceste zile m-am rugat Sfinților Nectarie, Antonie, Mihail, Maicii domnului, Sfintei Parascheva, Sfântului Nicolae, Sfântului Efrem si deasemenea Sfântului Duh. Si cu totii au avut un mare impact asupra starii mele.

Pot spune doar ca gasesc liniste in rugaciune, ma ajuta sa ma concentrez, sa ma apropii si mai tare de Dumnezeu si sa realizez ca in viata este foarte important sa il ai pe Dumnezeu alaturi, care a spus ” fara de mine nu veti putea face nimic”, lucru in totalitate adevarat

Acum urmeaza cea mai grea etapa, admiterea, la care nu pot spune ca sunt la fel de linistita. Sper din tot sufletul ca Dumnezeu ma va veghea si va avea grija de mine cat sa intru unde imi doresc.

Mihaela

Ps. Continuare:

Cu multa bucurie spun ca datorita bunatatii lui Dumnezeu, cu ajutorul neintarziat de la Sfanta Fecioara Maria, al sfintilor Nectarie, Mihail, Efrem, Antonie si al tuturor celorlalti sfinti, am intrat la facultatea la care imi doream, ceea ce este cea mai mare realizare a mea de pana acum.

M-am rugat Sfintei Fecioare sa faca o minune, sa ma ajute. Si nu m-a lasat nicidecum balta. Mi-au fost alaturi toi sfintii, rugandu-se lui Dumnezeu pentru mine. 

Am avut un calm impresionant inainte de examene ceea ce m-a ajutat enorm. De asemenea, in timpul examenului, am intrat in panica deoarece credeam ca nu mai am timp sa termin si m-am rugat lui Dumnezeu sa ma calmeze, astfel reusind sa termin la timp. Nu exista cuvinte de multumire pentru tot ceea ce am primit. Si stiu ca nu merit. 

Sper ca intr-o zi sa reusesc sa acopar macar jumatate din cat a facut Dumnezeu pentru mine si pentru familia mea. Am luat examenul datorita bunatatii Sfintilor, a Fecioarei Maria si a lui Dumnezeu.

Mihaela

 

Leave a Reply

 
