RSS

Ajutor la Bacalaureat

12 Aug

Anul acesta am avut de trecut examenul de Bacalaureat, iar eu fiind un elev mediocru, speram să iau măcar un 7 sau 8.

Am găsit acest blog cam cu 2 luni înaintea examenului, am citit despre minunile Sfântului Efrem şi asa am inceput să ma rog lui, cu toate că sunt o persoană care nu merge la Biserică, spre ruşinea mea. Am promis in rugăciune că dacă voi trece cu bine de aceste examene, voi mărturisi tuturor.

Aşadar vreau să mărturisesc ca am trecut cu brio, chiar cu media peste 8.50 şi cu 10 la matematică, unde aveam cele mai mari problem (in simulare picasem cu 5). In 4 ani de liceu nu ţin minte sa fi avut 10 la aceasă materie grea de profil matematică-informatică.

A trecut o luna de la examen şi încă nu imi vine să cred cât m-a ajutat Dumnezeu, Sfântul Efrem şi Maica Domnului. Am reusit acum 2 zile să intru din prima la facultatea si profilul dorit.

Vreau să mai precizez că au fost persoane care imi spuneau că nu sunt pregătit şi că aş face bine daca aş lua putin peste nota de trecere. Când au vazut rezultatele, profesorii şi colegii au ramas fără cuvinte, uimiţi de-a dreptul.

În clipa în care am văzut rezultatul am stiut clar că Dumnezeu m-a auzit şi in toată pregatirea de 2 luni şi in cele 3 ore de examen El m-a ajutat şi mi-a dat inţelepciune. 

Aşadar, rugati-vă! Bunul Dumnezeu ştie de ce aveti nevoie, trebuie doar sa fiţi sinceri in rugaciune. Nu deznădăjduiţi daca nu vi se raspunde la timp. Aveţi rabdare!

Multumesc Sf. Efrem Cel Nou şi Maicii Domnului pentru ajutor.

D. C., Sibiu

 

Leave a Reply

 
