RSS

Permis auto cu felicitări

12 Aug

Bună! Vreau să vă povestesc şi eu ceva pentru că am promis că voi da vestea mai departe. Tot doream să am şi eu permisul de conducere, dar când am dat prima dată examenul, l-am picat.

A doua oară când m-am dus, după rugăciunile către Sfântul Duh, Născătoarea de Dumnezeu, Sfântul Efrem cel nou si Părintele Arsenie Boca, l-am luat fără probleme, ajungând chiar să fiu felicitată de examinator.

Trebuie să credem cu adevărat în puterea celor sfinţi şi totul va fi de partea noastră!

Miruna – Baia Mare

 

One response to “Permis auto cu felicitări

  1. Dumnezeuetotul

    08/19/2014 at 8:23 AM

    Asa este, sfintii ne ajuta mereu chiar si atunci cand mai e nicio speranta !

     

Leave a Reply

 
