RSS

Rugăciune împlinită

25 Jul

moleculeAbia acum am găsit acest blog… Vreau să vă povestesc și eu despre o minune pe care am trăit-o. Sunt studentă la Medicină și având examen practic la Biochimie, am început să mă rog cu ceva timp înainte, rugăciune care apoi s-a împlinit.

Era un profesor foarte exigent și așteptând să intru cu mari emoții, am intrat. Am extras biletul și când să încep să zic, a intrat cineva, iar profesorul a plecat și pe mine m-a ascultat altcineva. Am trecut cu brio, dar cred că asta este o adevărată minune. Am fost foarte fericită, pentru că din toată seria, adică din 85 am luat doar 20.

Spre rușinea mea, în trecut, relația mea cu Dumnezeu, nu a fost tocmai bună. Aveam încredere, dar nu atât de multă încât să cred deplin că o să mă ajute sa iau examenele. Acum sunt convinsă că El e lângă mine și că o să mă ajute în continuare. Pentru asta o să-i mulțumesc toată viața, pentru că vreau ca părinții mei să fie mândri de mine.

 N.A

 
1 Comment

Posted by on 07/25/2014 in Dumnezeu

 

One response to “Rugăciune împlinită

  1. vlad george

    07/27/2014 at 8:09 PM

    Ma numesc George si atat eu cat si sotia mea am apelat pentru promovarea unor examene la ajutorul Maicii Domnului- Grabnic Ajutatoarea, la Sf. Mare Mc Efrem cel nou si la Sf Ioan Maximovici si intr-adevar am avut reusita amandoi. Chemati-i pe Sfinti in ajutor ca nu raman nepasatori!

     

Leave a Reply

 
