RSS

Nici o restanță în 3 ani

20 Jul

examene_sAm dat întâmplător peste site-ul dumneavoastră, puțin mai devreme căutând rugăciuni pentru ajutor la examene. Mărturia mea constă în faptul că în 3 ani de facultate nu am avut nici măcar o singură restanță datorită ajutorului primit de la Dumnezeu.

Citisem mai devreme alte mărturii de genul „nu mă pregătisem îndeajuns”. Exact așa am fost și eu, dar mereu m-am rugat și niciodată Bunul Dumnezeu nu m-a lăsat, chiar și atunci când aveam speranțe minime de promovare.

Relația mea cu Dumnezeu a început acum câțiva ani; când tot printr-un examen, în clasa a 8-a, am realizat puterea Sa și am început să mă apropii de El.

Să fiți binecuvântați de Dumnezeu și da, și eu am avut parte de minuni din partea Lui și Îi mulțumesc din tot sufletul meu, nu am cuvinte să exprim!

S. Iuliana-Ana, București

 
Leave a comment

Posted by on 07/20/2014 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
