RSS

Rugăciunea soţiei şi a sfinţilor

13 Jul

Aş dori să mulţumesc din suflet tuturor sfinţilor cărora m-am rugat pentru ajutorul la examenele soţului meu. Soţul meu a făcut un curs de gaze în Londra şi îi era teamă nu de probele practice pe care le ştia cu ochii închişi, ci de examenele scrise, deoarece erau în limba engleză, iar el nu vorbea fluent engleza.gas

Oricum, odată cu partea de teorie, studia şi limba engleză pentru a nu avea probleme la examene. Am căutat pe internet rugăciuni pentru examene şi astfel am găsit acest site. Am citit despre examene luate cu ajutorul Sfântului Nicolae, am citit şi acatistul Sfântului Efrem cel Nou şi acatistul Sfântului Duh, care, de asemenea, sunt grabnic ajutători în susţinerea examenelor.

M-am rugat Domnului Iisus Hristos, Sfântului Duh, Măicuţei Domnului, Sfinţilor Nicolae, Nectarie, Efrem cel Nou şi Gheorghe să-l ajute pe soţul meu să înveţe şi să treacă cu bine toate testele şi examenele pe care le avea de dat, iar ajutorul nu a întârziat să apară. A trecut toate examenele, jumătate din ele cu punctaj maxim. Mulțumim Doamne Dumnezeule pentru sfinții Tăi!

I.R. – Londra

 

 

Leave a Reply

 
