RSS

Prodromița, o minune dragă sufletului meu

03 Jul

SchitulProdromu01Am găsit o cărticică de rugăciuni ce conținea povestea icoanei nefăcute de mână omenească Prodromița. Am fost impresionată, m-am rugat în fața icoanei, am căutat-o și într-o biserică din cartierul meu, m-am bucurat de aceasta mare binecuvântare dăruită oamenilor de Bunul Dumnezeu.

Gândindu-mă ce voi face a doua zi la dirigenție [sunt profesoară], am pus cărticica în geantă și mi-am propus să prezint copiilor povestea emoționantă pe care am citit-o. A doua zi, purtată de iureșul altor întâmplări, mi-am început ora, axându-mă pe alte probleme.

Note, reclamații, observații, povești de zi cu zi. Parcă gândul despre iconiță îmi dispăruse cu desăvârșire din minte. Deodată, mi-am simțit picioarele ca piatra, am simțit că mă prăbușesc. Nu am făcut-o, dar m-am așezat în viteză pe o bancă.

Parcă sufletul îmi coborâse în tălpi, mă simțeam ciudat, ca o furnică strivită de o greutate. Aveam senzația că voi leșina. Am încercat să zâmbesc, am cerut poșeta de pe masă, mirându-mă când mi-am auzit glasul destul de calm. ,,Să caut o pastilă, că nu mă simt bine…’’.

Mi-am dat seama că pot judeca, creierul își păstrase funcțiile intacte. Am deschis poșeta și am văzut cărticica, am văzut icoana, mi-am adus aminte de promisiunea făcută. Am spus povestea Prodromiței cu atâta suflet, că toată clasa, impresionată, mi-a cerut o copie a icoanei, ca să știe cum arată, până o vor cumpăra de la biserică.

Mă simțeam mică, dar încet-încet, eram pătrunsă de senzația neobişnuită că sufletul a venit la locul lui. Mulțumesc Domnului, Prodromiței că mi-au dăruit putere și m-au împărtășit de această bucurie.

Ioana, Rădăuți

 

 

 
Leave a comment

Posted by on 07/03/2014 in Extra, Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
