RSS

Maica Domnului extrage pentru mine

22 Jun

imagesNumele meu este Claudia C. și sunt din Sibiu. Sunt studenta în anul II la Medicină, facultate nu tocmai ușoară, dar cu ajutorul lui Dumnezeu și al Sfinților Săi se pare că pentru mine este ceva mai ușurică.

În urma cu 2 ani, îmi doream foarte mult să intru la Medicină și bunica mea m-a încurajat tot timpul. Îmi spunea că dacă nu asta mi-e calea atunci înseamnă că Dumnezeu are alte planuri pentru mine.

M-am rugat Maicii Domnului cu atâta speranță și dorință încât în ziua admiterii am terminat examenul într-un timp relativ scurt, iar după câteva zile, eram și eu studentă la Medicină. A început anul I și odată cu asta a început și sesiunea. Țin să specific că materiile sunt destul de stufoase…

Dar toți suntem făcuți de Dumnezeu și, de aceea, tot timpul m-am rugat să mă ajute să ajung să cunosc cât de cât organismul și mecanismele de funcționare ale acestuia. Și, citind cât de des puteam Paraclisul Maicii Domnului împreună cu Acatistul Bunei Vestiri, se pare că Dumnezeu se îndura de mine și îmi dădea putere și îmi lumina mintea.

La examene tot timpul îmi zic în minte și mă rog ca Maica Domnului să mă întărească și să mă lumineze, iar dacă e de extras subiect, atunci știu că Maica Domnului extrage pentru mine… E totul atât de liniștitor să știu că cineva îmi este alături necondiționat și mă îndrumă către cele bune.

 
Leave a comment

Posted by on 06/22/2014 in Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
