RSS

Cinstire Macii Domnului

22 Jun

icoana_maicii_domnului_grabnic_ascultatoare_de_la_manastirea_lainiciDoresc să public acest articol pentru a da o mărturie de credință și de pocăință în același timp față de Dumnezeu. În ultima vreme m-am depărtat prea mult de credință și recitind cu smerenie Paraclisul Maicii Domnului zilele trecute m-am gândit la faptele mâinilor lui Dumnezeu în viața mea, pentru care simt nevoia să Îi aduc laudă și slăvire.

Eu m-am rugat cu Paraclisul Maicii Domnului și a făcut minuni în ceea ce privește intrarea la facultate, care de fapt reprezintă minunea prin care Dumnezeu m-a întors la credință.

În ultimul timp, încep să observ și ajutorul sfinților, însă ea este Regina. Ea mă călăuzește pe calea cea bună, rezolvând și îndreptând spre bine problemele și viața celui ce o preaslăvește la fel cum bine se spune în Acatistul Grabnic Ajutătoarei Născătoare de Dumnezeu. 

Preaslăvita, una Preacurată de Dumnezeu Născătoarea, m-a ajutat de la bun început, din copilărie o iubeam și ea a rămas mereu nedespărțită de mine. Îmi plăcea să pictez imitații după o icoană a bunicii, iar bunica m-a îndrumat să o cinstesc cu rugăciuni.

În adolescență s-a rugat pentru păcatele mele și datorită rugăciunilor ei am intrat la facultate. Nu sunt teolog, dar am studiat o știință conexă, aveam ore de curs cu cei de la Teologie. Am cerut ajutorul ei cu credință într-o sesiune când am picat prima și ultima dată la un examen din cauza problemelor de concentrare.

Am perceput acestea ca fiind un semn divin întrucât mă îndepărtasem de Dumnezeu și am început să mă rog iar Paraclisul. Atunci în sesiunea de restanțe am învățat cu sufletul smerit și aplecat cu pocăință către Dumnezeu și Preasfânta Născătoare și am luat 10.

Emilia, Suceava

 

 
Leave a comment

Posted by on 06/22/2014 in Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
