RSS

Nu ne lasă Dumnezeu

01 Jun

cer1Am primit foarte mult ajutor din partea lui Dumnezeu, a Maicii Domnului și a sfinților! În 2013 am dat Bacul şi nu m-am pregătit așa cum ar fi trebuit! Am învăţat din toate câte ceva. La limba română nu se aştepta nimeni să se dea poezie, nici măcar eu, dar când am văzut subiectul nu mi-a venit să cred.

Am avut de ales între 3 autori, iar eu am ales Tudor Arghezi, cu poezia Testament. Îl ştiam, dar nu foarte bine. Aveam la mine câteva iconițe, mă rugam să nu mă lase Maica Domnului, Sfântul Nectarie şi Sfântul Efrem şi să îmi amintesc din ceea ce am învăţat!

Am scris 2-3 pagini, multe lucruri din ce mi-a venit pe moment, dar nu mi-am amintit prea multe din comentariul literar. Nu mă aşteptam să iau mai mult de 6,50. Rezultatul a fost neașteptat: 8,10. Nu îmi venea să cred!

La matematică mi s-a părut uşor şi am terminat repede, eram prea sigură şi am greşit mult, nu a fost foarte mare nota. Niciodată nu trebuie să fii prea sigur că ştii!

La geografie nu ştiam nimic pentru că nu mi-a plăcut niciodată, dar aici m-a ajutat Maica Domnului şi am luat 8,10. Din nou nu mă aşteptam! Apoi a venit admiterea la facultate cu examenul la chimie. Nu ştiam aşa bine pentru că nu am fost la acest profil în liceu, dar am intrat cu o notă bunicică.

Cel mai mult contează că am intrat la facultatea la care mi-am dorit! În prima mea sesiune nu am învăţat din timp şi s-a simţit, dar am luat toate examenele cu ajutorul lui Dumnezeu! Am trecut prin multe, dar m-am rugat Maicii Domnului și nu m-a lăsat! Rugați-vă şi aveţi răbdare, Dumnezeu, Maica Domnului şi toţi sfinţii nu ne lasă!

Oana, Bacău

 

Leave a Reply

 
