RSS

Sfântul Efrem învinge scepticismul

01 Jun

sf-efrem-cel-nou_0În urmă cu câteva săptămâni am auzit pentru prima dată de la mama mea de acest sfânt, care oferă ajutor multor creștini. Astăzi, știind că învăț, mama a venit la mine cu o carte de minuni ale sfântului despre ajutorul dat studenților.

Am răsfoit puțin cartea și recunosc, spre rușinea mea, m-am simțit puțin intrigată de minunile relatate. Mă gândeam că pot fi simple întâmplări. Puțin mai târziu am aflat că s-au afișat rezultatele la un test important la care nu aveam nici cele mai mici speranțe pentru o notă bună. 

Fiind emoționată, m-am uitat spre carte și am zis sfântului să mă ajute să iau o notă cât de cât bună, deși în sinea mea mă gândeam: „E cam târziu să mai schimb ceva acum.”

Când m-am uitat peste rezultate, am văzut că lucrarea mea avea un punctaj foarte mare, la care nu puteam măcar să sper. Îi mulțumesc sfântului că a ajutat și o creștină sceptică precum sunt eu. Slavă lui Dumnezeu și Sfântului Efrem cel Nou!

Ioana Nicolae


 
1 Comment

Posted by on 06/01/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Sfântul Efrem învinge scepticismul

  1. StancuGeorgiana

    07/30/2014 at 8:56 AM

    Sfantul Efrem Cel Nou este intr-adevar un Sfant de nadejde! Pana acum cateva luni nu stiam absolut nimic despre acest sfant, o prietena a mamei mele mi-a vorbit despre acest sfant si print-o minune mi-a facut cadou cartea acestui sfant si o iconita a acestuia. Rugandu-ma mereu si citind acatistul acestui sfant m-a ajutat de nenumarate ori si m-a ajutat chiar si sa iau bac-ul si sa intru la facultate! Sunt constienta ca va continua sa ma ajute si de acum inainte, daca voi avea aceasta credinta! I-am promis sfantului prin rugaciune ca voi scrie aceste minuni pe acest site! Ii voi ramane vesnic recunoscatoare si sunt constienta ca nu voi avea suficiente cuvinte pentru ai putea multumii, este intr-adevar un FACATOR DE MINUNI!

     

Leave a Reply

 
