RSS

Un altfel de bonus

14 May

Dintre toți sfinții, cel mai apropiat îl simt pe Sfântul Efrem cel Nou, care îmi răspunde mereu la rugăciuni. În urmă cu ceva timp am participat la un concurs, iar pentru a trece la faza următoare mai aveam nevoie de încă 10 puncte. Regulile erau stricte, doar de la acel punctaj se trecea mai departe, nu conta numărul de locuri.

rule-changesAm făcut contestație și m-am rugat sfântului să primesc și celelalte 10 puncte. Când am văzut rezultatul… era același! Am plecat puțin supărată spre ieșire, când un alt afiș îmi atrăgea privirea. Punctajul de la care se trecea mai departe fusese modificat, acum se mergea mai departe exact de la punctajul meu.

Sfântul Efrem nu ne ajută exact așa cum credem noi, ci așa cum știe el că este cel mai bine pentru noi. M-a mai ajutat și cu o altă mărire de notă, la care profesoara uitase să-mi puncteze un anumit subiect. Pe lângă ajutorul primit la examene și teste, Sfântul Efrem are rezolvări pentru toate problemele noastre. Nu încetați niciodată să credeți.

Maica Domnului și Sfinții noștri dragi se roagă mereu înaintea Domnului pentru noi.

E.D.

 
Leave a comment

Posted by on 05/14/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
