RSS

Mai aproape decât respirația noastră

14 May

Pregătirea mea pentru facultatea de medicină cerea din ce în ce mai multe sacrificii. După 6 luni de studiu intens, la biologie am fost anunțați că urmează testul „cel mare”, un fel de bau-bau pentru mine. Materia era stufoasă, iar noțiunile complexe.

stress-exam-2Am stat acasă 3 zile învățând încontinuu, însă am început să clachez, intrasem în acea fază în care nici nu mai puteam să citesc, darămite să rețin. Mama mi-a deschis ochii: eu nu mai învățam logic în ultima perioadă, ci toceam.

În ziua cea mare, eram foarte speriată și erau lecții pe care nu am avut timp nici măcar să le parcurg. Îmi venea practic să nu ma mai duc și să renunț la tot. M-am rugat mult Sfântului Efrem cel Nou și Maicii Domnului, deși știam că nu voi depăși nota 4.

Cu o oră înainte de a pleca, am primit un telefon prin care eram anunțată ca profesoara s-a îmbolnăvit, iar meditația se amână pe săptămâna viitoare. Bucurie mare! Am încercat să memorez mai mult, iar urmatoarea săptămână speram la un 5, din cauza emoțiilor, dar și a faptului că nu prea înțelegeam lucrurile: mai mult le toceam.

res_f3daff6bbacf190ff5e0de86e6de71dbCât timp am fost în test, mama mea a citit acatistul sfântului. Când am intrat, m-am concentrat și am reușit să scap de emoții. La final, am trecut cu nota 6, notă de taxă momentan, însă am decis să schimb profesorul și să mă mobilizez din ce în ce mai mult. Deși învățam destul de mult, rezultatele erau slăbuțe. Am înțeles că e nevoie de multă atenție în rezolvarea grilelor, iar progresul se vede în ultima perioadă.

O altă minune pe care am simțit-o a fost cea de la simulările de bac: fără să fi citit mai mult de 2 ore, m-am trezit cu 9,80 la română și 6 la matematică. Slavă lui Dumnezeu!

Aveți încredere în Sfântul Efrem cel Nou și rugați-vă și la Maica Domnului!

Sfântul Efrem este mai aproape decât respirația noastră dacă îl chemăm cu inima curată!

Elena L.

 

Leave a Reply

 
