RSS

Simulări la BAC

21 Mar

BacalaureatAm avut simulări pentru examenul de bacalaureat și Maica Domnului, Sfântul Efrem, Sfânta Elena, Sfântul Luca au mijlocit pentru mine înaintea Domnului.

Deși nu am prea învățat pentru simulări, deoarece m-am concentrat mai mult asupra materiei care mi se cere pentru admiterea la facultate, totuși am luat note neașteptat de mari.

Cea mai mare surpriza a fost la matematică, unde am învățat numai două ore înainte de simulare, iar când am primit rezultatele, nu mi-a venit să cred că nota era 8.50. A fost o adevărată minune!

Am simțit că rugăciunile mele au fost ascultate și că Dumnezeu, prin Sfinții lui, prin Sfântul Efrem, este foarte aproape de noi. Doar să acceptam ajutorul și să îl cerem cu credință.

Denisa

 

Leave a Reply

 
