RSS

Sfântul Efrem nu rămâne niciodată dator

03 Mar

Sfântul Efrem cel Nou este grabnic ajutător. Sunt studentă la Facultatea de Medicină și vreau să mărturisesc despre ajutorul pe care Sfântul Efrem cel Nou mi l-a dat de fiecare dată când l-am chemat în rugăciuni.

Fiind o facultate foarte grea și fiind în primul an, am avut mare nevoie de ajutorul lui Dumnezeu și de ajutorul acestui sfânt minunat despre care am auzit de la mai mulți oameni că este grabnic ajutător. Am citit ulterior cartea despre viața și minunile sfântului, aflând astfel mai multe despre el.

medicalstudy

De fiecare dată când am avut nevoie de ajutor pe parcursul primului semestru la facultate sau în diferite încercări, am citit acatistul acestui sfânt. Pe parcursul sesiunii, mai ales după citirea acatistului, am simțit cum mă cuprinde o pace interioară și că toate gândurile mi se liniștesc.

De asemenea, materia pe care  am avut-o de învățat la diferite cursuri s-a sedimentat mai bine și am avut mai mult spor, atât pe parcursul semestrului, cât și înainte de examene prin citirea acestui acatist.

Sfântul Efrem Cel Nou m-a ascultat ori de câte ori m-am rugat să primesc subiectele pe care le-am învățat mai bine. Condiția a fost desigur să învăț. Sfântul Efrem m-ajutat, dar și eu m-am străduit să învăț cât am putut de bine, am fost hotărâtă în cererile mele și, de asemenea, m-am străduit să fiu cât mai sinceră în relația mea cu Dumnezeu și cu Sfântul.

După tot ajutorul pe care Sfântul Efrem cel Nou mi l-a dat în numeroase situații, pot să zic că dacă ai credință și te rogi sfântului, deznădejdea dispare, mintea se luminează și te întărești în credință.

Sfântul Efrem cel Nou nu rămâne niciodată dator. Până la urmă, într-un fel sau altul, mai devreme sau mai târziu, tot răspunde cererilor noastre.

A.M., Cluj-Napoca

 

 
Leave a comment

Posted by on 03/03/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
