RSS

În lupta cu anxietatea și stresul

03 Mar

Sfanta Treime - RubliovCu atâta drag pot spune că Dumnezeu a făcut mari minuni pentru mine prin lucrarea Sfântului Duh, prin Sfânta Fecioara Maria sau prin Sfinții Nectarie, Efrem și Nicolae. Acum un an i-am avut alături în lupta cu anxietatea, de care am reușit sa scap cu ajutorul lor!

Înainte de fiecare examen mă rog, iar ei îmi aduc alinare și de nenumărate ori rezultatele au fost neașteptat de bune. Într-o vineri din luna februarie, am avut un examen destul de important.

De obicei, sunt foarte stresată înainte de testele grele și am promis că voi povesti despre ajutorul cu care am fost binecuvântată. O mare parte este meritul sfinților cărora le sunt mai mult decât mulțumitoare. Am luat o notă mare.

Puterea rugăciunii e imensă, pe mine mă ajută să mă calmez, să mă concentrez, să învăț mai ușor. Mult succes la examene, rugați-vă Domnului și El vă va ajuta. Mare este Dumnezeu prin sfinții săi! 

D.M., Buzău

 

Leave a Reply

 
