RSS

Două examene grele

01 Mar

res_f73e47876f4aa8431d50e241702731daAm avut două examene grele la care Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat foarte mult. M-am rugat la Sfântul Efrem și am purtat acatistul la mine în buzunar în zilele de examen.

La primul examen am tras două subiecte, însă pe unul nu l-am știut, dar profesoara a fost blândă cu mine și într-un final am luat o notă mare. Am fost uimită de reușită, nu mă așteptam!

La cel de al doilea examen, deși nu mă pregătisem foarte bine, sfântul m-a ajutat și m-am descurcat atât la proba orală, cât și la cea scrisă, deoarece am avut subiecte ușoare, iar cuvintele se așterneau pe hârtie cu ușurință. Și de data aceasta am luat o notă foarte mare!

Mulțumesc Sfântului Efrem cel Nou pentru ajutorul dat și nu pot să spun decât că mă voi ruga în continuare!

Ioana

 
Leave a comment

Posted by on 03/01/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
