RSS

Chiar dacă aveam un pic de îndoială

01 Mar

FaithVreau să vă împărtășesc modul în care Sfântul Efrem a făcut minuni pentru mine. Ca mulți alții dintre voi, am citit pe blog despre minunile acestui sfânt și am ajuns să am nevoie de ajutorul lui la examenele foarte grele din anul II de master.

Am avut două materii grele de care îmi era teamă că nu o să reușesc să le trec cu brio, și pentru că am început practica în Resurse Umane, 8 ore pe zi, îmi rămânea puțin timp la dispoziție să învăț după ce ajungeam acasă.

Am învățat cât am putut și cum am putut înainte de fiecare examen, deși simțeam că aveam șanse sub 50% să le trec, ambele fiind examene orale.

M-am rugat Sfântului Efrem să mă ajute, chiar dacă aveam un pic de îndoială că poate nu va asculta rugăciunile mele. M-am rugat lui, spunându-mi că dacă a fost grabnic ajutător cu alții se va îndura și de rugăciunea mea umilă. 

I-am promis că voi împărtăși cu voi toți dacă reușesc să îmi iau examenele cu o notă acceptabil de bună, astfel că la un examen am luat 8, iar la celălalt 6.

Sunt mulțumită de note, întrucât au fost discipline dificile și nu am avut timp suficient să învăț, încercând să mă implic cât mai mult și în compania unde fac practică.

Am tot amânat să vă scriu fiind mereu obosită, însă mă bucur că am găsit timpul necesar. Sunt convinsă că Sfântul Efrem a trimis ajutorul său asupra mea, îi mulțumesc mult, și deși uneori mă gândesc că sunt prea păcătoasă ca să mă ajute atât de grabnic. E un sfânt despre care nu cunosc multe, dar despre care știu că este grabnic ajutător și căruia voi continua să-i cer ajutorul în momentele dificile.

Alexandra Popa, Cluj

 
1 Comment

Posted by on 03/01/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Chiar dacă aveam un pic de îndoială

  1. Alina Mihai

    06/18/2014 at 6:09 PM

    Ma numesc Mihai Alina si as vrea sa fac cunoscut faptul ca am aflat recent de acest mare Sfant al lui Dumnezeu. Mentionez ca am aflat de el cand am avut probleme de sanatate (aparitia unor bubite pe corp de care nu am scapat o perioada indelungata, dupa un sir lung de tratamente scumpe), problema ce ma facea sa nu mai dorm noptile, dandu-mi doza mare de stress. Intalnindu-ma cu o prietena in statia de autobuz, aceasta mi-a zis ca in Brasov la Biserica Sfantul Gheorghe este adus Papucul Sfantului Efrem unde ea a fost si i s-au rezolvat foarte multe probleme, printre care si boala de inima avuta. Am mers si eu la locul mai sus mentionat, am citit acatistul lui si va marturisesc ca probleme mele au luat sfarsit, m-am insanatosit intr-un timp miraculos de scurt (la cateva zile de la citirea acatistului).

     

Leave a Reply

 
