RSS

La ora de economie

25 Feb

O să vă spun pe scurt ajutorul pe care l-am simțit la ora de economie de la Maica Domnului și de la Sfântul Efrem cel nou.

Mă pregătesc pentru susținerea examenului de Bacalaureat, urmat de admiterea la Facultatea de Medicină anul viitor, așa că mă axez pe materiile importante.

Recesiune-si-in-2011--Romania-devine-ultima-economie-din-UE

La ora de economie, deși știam că nu am notă, nu eram pregătită. Să fiu sinceră, de fapt  nu învățasem mai nimic. Aveam și meditație la chimie și nu am mai învățat. Știu că nu este o scuză.

Era clar că mă va asculta și am început foarte speriată să cer ajutorul Maicii Domnului, Duhului Sfânt și Sfântului Efrem cel Nou. Ajutorul nu s-a lăsat așteptat: în ziua respectivă nu m-a ascultat, iar la sfârșit, profesoara ne-a pus note „din burtă”, iar eu nu am mai răspuns. Slavă Domnului!

Dumnezeu ne ajută dacă ii cerem ajutorul și ne putem baza pe El, bineînțeles contribuind și noi după puterile noastre!

Elena L, Argeș

 

Leave a Reply

 
