RSS

Un 10 în dar

25 Feb

Maica DomnuluiSunt studentă la Facultatea de Medicină și aveam un examen extrem de greu, iar profesorul care ne examina, era foarte sever. Trecusem cu ajutorul lui Dumnezeu prin aproape toată materia, cu excepția unui capitol pe care nu mai apucasem să îl parcurg.

Așa că înainte de examen m-am rugat Maicii Domnului, părintelui Arsenie Boca, Sfântului Mina, Sfântului Nectarie și Sfântului Ioan Rusul să mă lumineze să mă uit înainte de examen peste ce ar putea să îmi pice la examenul oral.

Între timp, o colegă povestea despre capitolul pe care nu îl citisem, iar la examenul practic mi-a picat exact ceea ce spusese colega mea înainte cu 10 minute, astfel că am luat nota 10.

De data aceasta, Maica Sfântă a vorbit prin gura colegei mele, dar de fiecare dată când mă rog ei, mijlocește înaintea lui Dumnezeu pentru mine și mă ajută.

Lorena B, Cluj-Napoca

 

One response to “Un 10 în dar

  1. Maria

    07/31/2016 at 10:57 AM

    Vreau sa va relatez si eu despre ajutorul sf ioan rusu.ma numescMaria si in postul pastelui am avut un necaz cu niste vecini care s au gasit sa ma cheme la politie ptr motive de ei stiute m am rugat la sf ioan rusu si asa a fost o lucrare ca nu mau putut chema atunci .am in continuare nevoie de ajutorul sf ioan cu oamenii acestia dar nadajduiesc ca o sa ma ajute in continuare am mare nevoie de ajutorul lui.Sa stiti chiar face mari minuni si in general daca te rogi sfintii te ajuta atunci cind este nevoie Doamne ajuta

     

Leave a Reply

 
