RSS

Aveți încredere!

22 Feb

NICULA0Vreau să vă mărturisesc despre ajutorul pe care l-am primit în această sesiune de la Maica Domnului, de la Sfântul Nicolae şi de la Sfântul Efrem cel Nou.

Sunt studentă la Facultatea de Drept, iar după primul an universitar, am rămas cu ceva restanţe, fapt ce m-a descurajat foarte mult. După diferite stări de deznădejde şi frică, ajutorul lui Dumnezeu nu a încetat să apară. 

Printre celelalte examene de anul II, am fost nevoită să dau şi Dreptul Roman din anul I, în condiţiile în care nu am apucat să învăţ cum ar trebui.

Când am ajuns în sala de examen am primit un set de întrebări, majoritatea fiind din capitolul pe care nu am reuşit să-l citesc în întregime. Dar Maica Domnului, Sfântul Nicolae şi Sfântul Efrem cel Nou nu m-au lăsat, am luat examenul cu o notă bună şi mi-am recăpătat şi încrederea pentru examenele ce vor urma. 

Rugaţi-vă şi nu lăsaţi sentimentele de deznădejde să vă doboare. Aveţi încredere! Cele ce sunt cu neputinţă la oameni sunt cu putinţă la Dumnezeu (Luca 18: 27).

Andreea, Cluj-Napoca

 

One response to “Aveți încredere!

  1. Elena

    02/22/2014 at 8:43 PM

     

Leave a Reply

 
