RSS

Bunătatea sfinților

02 Feb

noul-Cod-Civil1Sunt studentă la Drept, iar cei care sunt la facultatea aceasta înțeleg ce înseamnă să nu mai ştii cum să înveți… În prima sesiune aveam emoții foarte mari, însă m-am rugat Maicii Domnului, Sfinților Nectarie, Efrem cel nou, Nicolae și Parascheva. Sunt sfinții apropiați sufletului meu, fără de care nu ştiu ce m-aş fi făcut de multe ori.

Astăzi am aflat că am trecut cu bine primele două examene, pentru care nu m-am pregătit mai deloc din cauza celor ce urmau. La cel de-al doilea am luat 6, în condițiile în care nu am învățat deloc, ci am citit doar ceva înainte de examen.

M-am rugat foarte mult să îl trec, să iau un 5 şi ca întotdeauna Sfinții sunt atât de buni cu mine şi nu m-au lăsat. Am promis că şi eu voi da mărturie aici, unde de multe ori când eram deznădăjduită citeam şi îmi reveneam.

Îi îndemn pe toți cei care au examene şi nu numai să se roage lui Dumnezeu pentru că nu vor rămâne neascultați. Sfinții sunt mereu lângă noi, ne iubesc si duc înaintea Domnului toate rugăciunile noastre.

Alexandra, Timişoara

 

Leave a Reply

 
