RSS

Am știut și… nu prea

02 Feb

Ieri am avut un examen destul de greu și nu reuşisem să trec prin toată materia. Recunosc că nu sunt un student model și nu am muncit pe parcursul semestrului pentru a înțelege ce se cerea de fapt la obiectul respectiv.

Ajunsesem în noaptea de dinaintea examenului și, speriată, mă rugam Sfântului Efrem cel Nou, Maicii Domnului, Cuvioasei Parascheva, Sfântului Nectarie și Sfântului Spiridon să nu mă lase și să mă lumineze. Descoperisem acest site și văzusem cum Sfântul Efrem cel Nou a fost grabnic ajutător celor care i-au cerut ajutorul.

136759_icoana-maica-domnului-hadambu_w180În dimineaţa examenului m-am panicat, eram aproape convinsă că nu voi promova, dar am luat cu mine în geantă acatistul Sfântului Efrem și icoana Maicii Domnului de la Hadâmbu.

Am primit un subiect pe care am ştiut și nu prea să-l rezolv. Mă rugam mereu Sfântului să nu mă lase şi să mă lumineze. El nu a întârziat și mi-a trimis un corector blând, care mi-a punctat mult prea mult pentru cât făcusem eu. Sunt sigură că Sfântul Efrem a lucrat prin acest profesor. Știu că a fost cu mine acolo, fapt pentru care i-am făgăduit că dacă voi trece acest examen, voi mărturisi minunea sa.

De aceea, vă îndemn, rugaţi-vă sfinţilor, ei sunt mijlocitorii noştri înaintea lui Dumnezeu și, oricât de păcătoşi am fi, nu ne părăsesc. Nădăjduiesc în continuare în ajutorul Sfântului Efrem și al tuturor sfinţilor. Nădăjduiţi și voi, credeţi, Dumnezeu e atât de bun cu noi! 

Georgiana

 

Leave a Reply

 
