RSS

La colocviu cu un singur subiect învățat

14 Jan

Vreau să vă povestesc despre o întâmplare minunată cu sfinții, cei mai buni prieteni ai mei, și cu Măicuța Domnului.

Aveam de susținut unul dintre cele mai importante colocvii la facultate și îmi era atât de frică… Învățasem un singur subiect pe care nici măcar nu l-am citit de câteva ori.

Trebuia să susțin 3 probe. Încă de la prima am simțit puterea rugăciunilor și asta s-a întâmplat mai ales atunci când Maica Domnului  m-a ajutat sa primesc subiectul pe care îl știam cel mai bine pe care (am rugat-o să extragă ea biletul în locul meu) și la care am scris tot.sat-subject-test2

A urmat apoi grila, care a avut subiecte parcă alese… La final a sosit momentul cel mai greu în care singurul subiect neînvățat constituia proba a treia (fara cinci nu se putea promova). Am început să mă rog Sfinților Nectarie, Efrem, Ioan și Maicii Domnului. Ajutorul a venit, am simțit ce trebuia să scriu. Sfinții parcă scriau în locul meu, îi simțeam acolo și îmi era bine și îi iubesc.

Nu credeam că am să trec acest colocviu, însă aveam încredere lucrarea Duhului Sfânt. Am făcut niște promisiuni de care sper să mă țin. Le mulțumesc tuturor sfinților, Maicii Domnului, lui Dumnezeu. Îi mulțumesc și Sfântului Nectarie care mereu mă ajută în necazuri.

Rugați-vă, rugați-vă, nicio rugăciune nu va rămâne fără răspuns…

Ioana

 

Leave a Reply

 
