RSS

Transfer de la un profil la altul

10 Jan

Vreau să vă povestesc o întâmplare din acest an școlar. Sunt în clasa a XII-a acum. Până în clasa a XI-a am fost la profilul științe ale naturii, însă eu din clasa a IX-a vroiam să intru la filologie deoarece nu înțelegeam mai deloc matematica. Din cauza sistemului de repartizare, am ajuns la științe ale naturii.

TransferAm rezistat anii aceștia, până am ajuns în clasa a XI-a. În tot acest timp am tot vorbit la secretariat și cu directorul școlii pentru a mă transfera, însă fără niciun rezultat pozitiv. Mereu primeam același răspuns: “Nu avem locuri”.

Împreună cu mama mea am început să ne rugăm amândouă pentru a se realiza acest transfer. Am început de asemenea să merg la Biserica Sfântul Gheorghe cel Nou din București pentru a aprinde 33 de lumânări și a mă ruga și acolo.

Când lumea spune că Dumnezeu este mare și te ajută când te rogi sincer și cu credință, să-i ascultăm deoarece Dumnezeu chiar este mare, iar pe mine m-a ajutat să mă transfer la filologie printr-o fostă profesoară din generală.

Până când am întâlnit-o pe holul liceului nici măcar nu-mi trecea prin minte să-i spun despre durerea mea, dar atunci parcă Dumnezeu mi-a dat un gând: „Du-te și spune-i că vrei să vorbești cu ea despre problema ta!”.

Dumnezeu chiar m-a ajutat, iar pentru mine acest lucru a fost de o însemnătate foarte mare; tot viitorul meu depindea de bac: dacă dădeam din matematică, sigur îl picam cu brio.

Slăvit fie Domnul Nostru! Rugați-vă lui Dumnezeu, Fecioarei Maria, tuturor părinților (Părintelui Arsenie Boca și altora) și sfinților noștri, deoarece ei chiar pot ajuta! Urmează să dau bacalaureatul și deja mi-am pus nădejdea în Dumnezeu și în sfinții Lui pentru a lua o notă mare.

Cristina, București

 
Leave a comment

Posted by on 01/10/2014 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
