RSS

Paginile se înmulțeau pe zi ce trece

30 Nov

Am început să scriu pentru licență, dar îmi era teamă că profesorul nu o să-mi accepte lucrarea. În timpul acesta, m-a sunat o prietenă și mi-a zis că Sfântul Efrem este grabnic ajutător și să mă rog lui, totodată să-mi cumpăr de la Catedrala din Suceava o iconiță și cartea galbenă cu viața, acatistul, paraclisele și minunile Sfântului Efrem cel Nou.Graduate-300x260

În următoarele zile am cumpărat aceste obiecte sfinte și am început să citesc din carte, punând iconița în față către răsărit. Înainte de a începe să scriu pentru licență acordam câteva minute rugăciunii către Sfântul Efrem. Scriind, paginile se înmulțeau pe zi ce trece.

După fiecare capitol terminat, mergeam la profesor. Înainte de susținere, trebuia să-mi verifice ultimele sarcini pe care mi le dăduse, precum și procentul de copiere.

Înainte de a intra și cât am stat în biroul profesorului, m-am rugat Sfântului Efrem cel Nou. După ce a terminat de verificat, mi-a zis că licența corespunde cerințelor lui, apoi mi-a dat ce-a de-a doua veste, aceea că procentul de copiere este mai mic decât maximul pe care nu aveam voie sa-l depășesc.

Atunci am fost foarte fericită că am trecut prima etapă și am simțit ajutorul Sfântului Efrem. Cea de-a doua etapă a fost prezentarea licenței în fața comisiei; înainte de a prezenta, m-am rugat Sfântului Efrem cu nădejdea că mă va ajuta și de această dată, știind că el îndeplinește rugăciunile celor care îl cheamă.

La prezentare am lăsat totul în seama Sfântului, neavând emoții. Am prezentat doar ceea ce m-a ajutat sfântul să învăț, iar rezultatul a fost o bucurie, trecusem și etapa aceasta promovând licența.

Sfântul Mare Mucenic și Tămăduitor Efrem Cel Nou este ocrotitorul meu și vine în ajutor ori de câte ori îl rog să-mi îndeplinească o cerere spre folosul meu. 

„M-ai ajutat, Sfinte Efrem, când grele încercări și teamă m-au cuprins, iar acum sfinte, primește mulțumirea, recunoștința și dragostea mea ca a unui rob nevrednic!”

C., Suceava

 
Leave a comment

Posted by on 11/30/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
