RSS

Examene multe și grele

29 Nov

andrei-rubliov-sfanta-treimeAveam examene foarte grele în vara aceasta, cele pentru gradul II, iar apoi urma sesiunea la cea de a doua facultate, așa încât am  avut  mare  bucurie  descoperind pe internet blogul dumneavoastră.

M-am rugat cu smerenie Sfintei Treimi, Maicii Domnului, Sfinților Nectarie, Parascheva. Am mers de asemenea și la Mănăstirea  Radu Vodă din București, unde eu și mama ne-am închinat la moaștele Sfântului Nectarie, cel care a ajutat mulțime de oameni.

Întrucât mama locuiește împreună cu mine, o rugam ca în timpul examenelor să se ducă la mănăstire și să se roage pentru mine. Preoții de acolo m-au binecuvântat pentru ajutor la examene.

Materia pentru examene era foarte grea, o parcursesem aproape de două ori, dar nu eram sigură pe mine. La examenul scris am intrat cu iconița Sfântului Nectarie, pe care am pus-o pe masă, iar când s-au anunțat subiectele, prin harul sfinților și al Maicii Domnului, mi-a picat ceea ce știam foarte bine.

Am tot scris cu iconița lângă mine aproape 10 pagini. Problema era că pentru acest examen de grad II, nota minima era 8. După-amiază, când s-au afișat rezultatele surpriză de proporții: 9,75. La partea orală, cu ajutorul sfinților, tot aceiași notă am luat.

poza praznic 2011

După aceasta, a urmat sesiunea de la facultate cu foarte multe restanțe, dar am trecut cu bine prin ele, deși eram extrem de obosită. Și aici ajutorul divin și-a spus cuvântul: din aproape 40 de examene am picat doar 4 dintre ele.

Sper să nu vă plictisesc prea tare, dar și sora mea, care este doctoriță în Anglia a luat un examen foarte greu tot cu ajutorul Sfinților. La fel s-a întâmplat cu o colegă din Iași, atunci când a dat gradul II; Sfânta Parascheva a ajutat-o să ia examenele, chiar dacă subiectele date nu făceau parte din programă.

Mulțumim în genunchi Sfintei Treimi, Maicii Preacurate, Sfinților Nectarie, Parascheva și tuturor Sfinților și Puterilor cerești pentru binele făcut!

Victoria I.

 

Leave a Reply

 
