RSS

O ceață s-a ridicat de pe ochii mei

25 Nov

Aș vreau să scriu și eu o mărturie despre ajutorul pe care l-am primit la un examen din partea Sfântului Nectarie de Eghina. Menționez că lucrez în străinătate (Marea Britanie) și în urmă cu o lună a trebuit să dau un examen foarte dificil.

Sora mea m-a sfătuit să citesc acatistul Sfântului Nectarie, care a ajutat-o foarte mult la un examen greu pentru gradul II și în anul II, la a doua facultate. Deși am citit destul de mult, nu mă simțeam pregatită și aveam mari emoții.

Am citit acatistul Sfântului Nectarie și am simțit cum o ceață s-a ridicat de pe ochii mei. În plus, acum mă simțeam încrezătoare. În ziua examenului, deși am avut mari emoții, întrebările mi s-au părut ușoare și m-am simțit „inspirată”.

Rezultatul a venit zilele trecute și am fost tare bucuroasă că am reușit. Rugați-vă la Sfântul Nectarie și vă va ajuta!

 Elena

 
1 Comment

Posted by on 11/25/2013 in Sfântul Nectarie de Eghina

 

One response to “O ceață s-a ridicat de pe ochii mei

  1. Capatina Roxana

    05/31/2014 at 11:20 PM

    Bună, mă umesc Ana și vreau să vă mărturisesc că și eu datorită colegei de serviciu a sorei mele, citesc acatistul Sfântului Nectarie, ori de câte ori am nevoie de ajutor. Acum 4 ani, am rămas însărcinată și din punct de vedere medical eram foarte sensibilă, la orice mic efort, aveam complicații și pe toată perioada sarcinii, m-am rugat cu lacrimi Sfântului Nectarie, promițându-i că dacă voi avea o fetiță o va chema Nectaria. Minunea s-a întâmplat, am născut o fetiță de 3.800 kg și a luat nota 10. La botez, când preotul a scufundat-o în cristelniță și a rostit tare numele fetei Nectaria Ana m-a impresionat până la lacrimi, șoptindu-i sfântului că datorită lui am un copil sănătos. Anul trecut am susținut examenul pentru permisul auto și am avut reușită citind mult acatistul Sfântului Nectarie și al Sfântului Mina. Dragi credincioși, cu mâna pe inimă vă spun, rugați-vă Sfântului Nectarie și el vă va ajuta .

     

Leave a Reply

 
