RSS

Extra: examenele vieții

25 Nov

noi-minuni-ale-sfantului-efrem-minuni-cu-copii-nascuti-si-nenascuti_1_fullsizeAnul trecut am avut probleme de sănătate cu fiul meu Nectarie care a leșinat și nu își mai revenea. În acea perioadă citeam cartea ,,Noi minuni ale Sfântului Efrem – Minuni cu copii născuți și nenăscuți“. I-am promis Sfântului Efrem că dacă îmi ajută copilul și voi mai avea un băiat îi voi pune numele lui.

Fiul meu și-a revenit, iar anul acesta am născut un băiat căruia i-am pus numele Efrem. Pe toată perioada sarcinii m-am rugat Sfântului Efrem, Sfântului Nectarie și Sfântului Luca al Crimeii. Nașterea a fost foarte ușoară de parcă toți cei trei sfinți au venit să mă ajute, chiar dacă în ultima lună de sarcină am avut probleme cu tensiunea arterială.

La două săptămâni după ce am născut, din cauza tratamentului pe care îl luam pentru tensiune, băiatul  a scăzut în greutate și era să moară. În timp ce eram internata cu el în spital, m-am rugat mult Sfântului Efrem să-mi ajute să botez copilul spre slava numelui său.

Băiatul și-a revenit, am reușit să-l botezăm în spital, iar acum e foarte bine. Mulțumesc din inimă Sfântului Efrem, Sfântului Nectarie, Sfântului Luca, Maicii Domnului și tuturor sfinților ce m-au ajutat. Rugați-vă și nu vă pierdeți nădejdea niciodată!

Maria G.

 
Leave a comment

Posted by on 11/25/2013 in Extra

 

Leave a Reply

 
