RSS

Prima sesiune

13 Nov

maxresdefaultÎnvățam pentru prima sesiune din viața mea și mă întrebam cu amar „CE MĂ FAC?!”. Era extrem de mult de învățat pentru anatomie și eu nu știam absolut nimic. Înainte cu 5 zile m-am hotărât să mă apuc de învățat, însă lucrurile nu păreau a fi tocmai roz…

Am făcut acatistul Sfântului Luca al Crimeei și al Sfântului Efrem cel nou în fiecare seară în speranța că ei vor putea să mă ajute să îndrug ceva util la examen.

În ziua examenului eram extrem de stresată; m-am uns cu mir de la sfinți și făceam rugăciuni în mintea mea. Înainte cu jumătate de oră, stăteam cu colegii și discutam subiecte posibile, iar un gând îmi spunea să pun accent pe 3 subiecte (pe care nici măcar nu le citisem), așa că am rugat pe cineva să mi le explice cât de cât.

Când am intrat în examen și am extras cele 3 bilete, profesoara mi-a spus că nu poate să mă asculte, subiectul fiind prea amplu (trebuia să vorbesc despre 2 artere) așa că trebuie să schimb biletul. După ce l-am schimbat, am nimerit un altul la fel aproape la fel de complex (despre 1 arteră), așa că iar am schimbat subiectul…

Nu mi-a venit să cred… de data aceasta, a treia oară, aveam în față cele 3 subiecte pe care le discutasem pe hol cu colegul meu. Am reușit să îmi adun gândurile și să scriu 3 pagini, promovând astfel examenul!

Mulțumesc Sfinților și Maicii Domnului că au fost cu mine, așa încât le simțeam prezența neîncetat!  

 G., București

 

Leave a Reply

 
