RSS

Un semn

23 Oct

Sfantul EfremL-am cunoscut pe Sfantul Efrem de trei luni si pot sa spun că a devenit protectorul meu. Pe Sfant mi L-a “prezentat” o colega, aratandu-mi cartea cu minunile facute cu copii nascuti si nenascuti. Atunci mi-am dat seama ca pe Sfantul de pe coperta l-am visat chiar cu o seara inainte in curtea unui vecin. Mi-am dat seama ca visul a fost un semn de la Dumnezeu.

Impreuna cu colega mea am inceput sa culegem cat mai multe informaţii despre acest Sfant, sa cumparam cartile cu minunile savarsite de el. Acum cautam pe la toate manastirile din zona noastra (suntem din Bucovina) iconite, medalioane cu Sfantul Efrem.

In data de 8 octombrie am avut examen pentru obtinerea permisului auto si pot sa spun ca am luat examenul datorita Sfantului Efrem la care m-am rugat neincetat. Amanasem acest examen foarte mult timp datorita unei oarecare frici. Sfantul Efrem m-a ajutat, chestionarele mi s-au parut usoare, iar la ultima intrebare (decisiva pentru mine) indraznesc sa spun ca raspunsul corect l-a bifat Sfantul Efrem, nu eu.

Multumesc lui Dumnezeu si Sfantului Efrem pentru ajutorul acordat!

Daniela, Comentariu lasat la postarea “Puterea unei binecuvantari”

 
1 Comment

Posted by on 10/23/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Un semn

  1. Monica

    06/23/2014 at 1:15 AM

    Fac aceasta postare pentru a va spune tuturor cat de mult m-au ajutat si pe mine la un examen acest sfant impreuna cu Maica Domnului, parintele Arsenie Boca, Sfantul Ioan Rusul, Iisus Hristos si bunul Dumnezeu, fara ajutorul lor n-as fi reusit. Credeti cu adevarat si nu va indoiti nici o clipa si ajutorul va veni, asa cum a fost posibila hrana in desert si apa si alte minuni! Un Tata bun tot timpul da daruri bune copiilor sai! Doamne ajuta!

     

Leave a Reply

 
