RSS

O modalitate de a învăța singură o limbă străină și alte minuni ale Sfântului Efrem

16 Oct

Sfantul Efrem cel NouVreau să mărturisesc că soțul meu și-a luat permisul de conducere în străinătate cu ajutorul Sfântului Efrem cel Nou, sora mea a născut cu bine un băiețel (în condițiile în care în luna a opta i s-a deschis colul și ar fi putut naște prematur; starea ei de sănătate e bună, deși medicii prevedeau că vor fi probleme), eu am găsit o casă la un preț și în condiții convenabile (cheile locuinței le-am primit chiar pe 5 mai, ziua de prăznuire a Sfântului) și o modalitate de a învăța singură o limbă străină, iar părinții mei și-au rezolvat unele probleme de sănătate.

Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat de nenumărate ori. Câteodată, citindu-i acatistul, simt o mireasmă cerească. Mulțumesc, Sfinte Mare Mucenice Efrem cel Nou!

Mihaela, Bruxelles, Comentariu la mărturia „Puterea unei binecuvântări”

 
Leave a comment

Posted by on 10/16/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
