RSS

Loc de muncă

11 Oct

Sfantul Nectarie facatorul de minuniVreau să mulţumesc şi eu Sfântului Nectarie care mi-a ascultat rugăciunea şi a făcut în aşa fel încât să pot să mă angajez!

Precizez că am stat foarte mult timp fără să îmi găsesc nimic de lucru, orişicât încercam prin toate locurile. Efectiv nu mă puteam angaja nicicum şi când zic nicicum înseamnă că chiar nu îmi puteam găsi de lucru cu toate relaţiile posibile şi imposibile, nu mă angaja nimeni.

Mulţumesc Sfântului Nectarie că a făcut minunea şi m-a ajutat în cele din urmă să îmi găsesc un loc de muncă!

Voichiţa

Comentariu lăsat la postarea “Am promis”

 
 

Leave a Reply

 
