RSS

Am promis

24 Sep

Astăzi am avut parte şi eu de un miracol din partea Sfântului Efrem cel Nou. Am auzit de acest Sfânt în urmă cu câteva zile, întâmplător sau nu, chiar în preajma sărbătorii Sfintei Cruci care, am aflat ulterior, coincide cu data de naştere a Sfântului.

rugaDin inconştienţă, amestecată cu alte probleme de natură emoţională, stări sufleteşti etc, mă aflu în situaţia în care îmi lipsesc 16 credite pentru a trece anul la facultate. Din aceeaşi inconştienţă pot spune cu regret că nici nu m-am pregătit cine ştie ce ca să merit măcar puţinul ajutor.

Astăzi am avut două examene care însumau 10 credite. La unul am primit aceeaşi variantă de examen pe care o dăduse în urmă cu o săptămână aşa că l-am promovat şi chiar cu o notă destul de bunicică.

La celălalt în schimb, pentru care parcursesem aproximativ 60-70% din materie, surpriză, cea mai mare parte din test era din cealaltă parte de materie. M-am panicat, nu mai puteam să gândesc şi să-mi adun cunoştinţele nici din puţinul pe care îl ştiam, şi am început să mă rog în gând Sfântului Nectarie şi Sfântului Efrem cel Nou.

Am ajuns apoi la un stadiu de resemnare, priveam foaia, încercam să gândesc cât mai limpede şi logic şi înainte cu 10 minute de finalul examenului am început să încercuiesc variantele care mi se păreau mai posibile.

M-am rugat acasă apoi Sfinţilor şi le-am promis că nu voi mai ajunge niciodată într-o situaţie de genul acesta, am citit acatistele Sfântului Nectarie şi Sfântului Efrem cel Nou.  Apoi am aflat nota: 5! 5, în condiţiile în care nu ştiam nici măcar vag partea aceea de materie.

Mai am două examene mâine, din care de unul am nevoie neapărat, sper să mă ajute Dumnezeu să trec cu bine pentru că această experienţă a fost o adevărată lecţie pentru mine să nu mai ajung niciodată într-o asemenea situaţie.

Aşa că nu încetaţi niciodată să vă rugaţi. Dumnezeu şi Sfinţii ajută întotdeauna când ceva vine din tot sufletul. Îi multumesc lui Dumnezeu, Sfântului Nectarie, Sfântului Efrem cel nou, Sfântului Antonie, Sfintei Xenia, Sfintei Marta, Fecioarei Maria pentru tot ajutorul oferit de fiecare dată când am avut nevoie. Doamne ajuta!

A., Comentariu lăsat la postarea “Ajutor de sus”

 

One response to “Am promis

  1. Nica Voichita

    10/10/2013 at 3:44 PM

    Vreau sa multumesc si eu Sfantului Nectarie care mi-a ascultat rugaciunea si a facut in asa fel incat sa pot sa ma angajez. Vreau sa precizez ca am stat foarte mult timp fara sa imi gasesc nimic de lucru, orsicat incercam prin toate locurile efectiv nu ma puteam angaja defel si cand zic defel inseamna ca chiar nu imi puteam gasi de lucru cu toate relatiile posibile si imposibile, nu ma angaja nimeni. Si pt asta vreau sa multumesc Sfantului ca a facut minunea si ma ajutat in cele din urma sa pot sa ma angajez.

     

Leave a Reply

 
