RSS

O datorie morală față de Sfântul Nicolae

17 Sep

Am decis să scriu pe acest blog considerând aceasta o datorie morală față de Sfântul Nicolae. Azi e prima zi din ultimul an de facultate și cred că nu pot începe noul an fără a mulțumi Sfântului Nicolae pentru tot ajutorul primit la examenele finale.

Sincer, nici nu știu cum am ajuns pe această pagina web, dar adevărul e că mărturisirile citite m-au făcut să mă încredințez și eu Sfântului. Anul universitar 2012/2013 a fost unul extrem de dificil pentru mine. Era al treilea an de facultate ce se prezenta cu noi provocări și pe deasupra trebuia să repet  o materie din anul 2.

Eram extrem de stresată, uneori aveam crize de nervi și pur și simplu simțeam că nu mai pot. Era practic imposibil să iau toate examenele. Disperarea mea a fost și mai mare când am văzut distribuția examenelor: materia cea mai grea din anul 3 la o zi distanță de materia care trebuia să o repet din anul 2.

1675_p17djb0aeu1q6v1tk3c50aj21qs0aAtunci l-am descoperit pe Sfântul Nicolae. Am început să citesc Acatistul Sfântului și m-am încredințat lui. În timp ce realizam primul examen am avut senzația că văd Acatistul în locul carnetului de student. Am tresărit și am știut că Sfântul era cu mine în acel moment.

Am trecut cu bine toate examenele și spre surprinderea mea notele au fost excelente. Nu se poate explica senzația asta. Nu știu cât de mult înseamnă acest lucru pentru alții, dar vă asigur că pentru mine a însemnat enorm și explicația este una clară: o minune.

Azi încep anul IV și mă încredintez din nou Sfântului Nicolae ca anul acesta să fie la fel de bun ca cel anterior. Mulțumesc, Sfântule Nicolae!

 A.H. (Lérida)

 

Leave a Reply

 
