RSS

„Doar n-o să mă ajute tocmai pe mine…”

15 Sep

Minunat este Dumnezeu întru Sfinţii Lui!

Eram destul de deznădăjduită pentru că nu am învăţat din timp pentru examenele pe care le aveam, unul mai important, celălalt mai puțin.

Am dat „din senin” peste blogul vostru şi am citit câteva mărturii despre minunile savârşite de Sfântul Efrem cel Nou şi am început şi eu să mă rog lui, la început cu o oarecare urmă de îndoială, mai apoi mai arzător şi în final am ajuns să cred că doar nu o să mă ajute tocmai pe mine, păcătoasa, care nu s-a deranjat să înveţe din timp.

Şi am intrat din nou pe site, sa îmi întăresc credința. Citind o mărturie nouă (din 2 septembrie) m-am bucurat nespus de mult văzând că Sfântul Efrem încă mai face minuni şi că sunt atât de actuale. Am început din nou să mă rog, mai cu credinţă, şi-l simțeam prezent, ca pe un prieten bun. 

M-a ajutat şi să învăţ şi să-mi iau ambele examene. Dormeam puţin şi învăţam toată ziua cât puteam, eram destul de obosită, dar cineva mă ajuta; era Părintele. 

La primul examen eram foarte obosită şi nu mă puteam concentra, nici măcar nu-mi aduceam aminte ce am învăţat. Colegii mei discutau diferite teme din teorie şi mă tot întrebam despre ce vorbesc, nu reușeam să mă concentrez deloc. Credeam că o să-l pic. La examen, în ciuda oboselii şi a stresului Sfântul Efrem şi Maica Domnului m-au ajutat să-mi focalizez atenţia pe cerinţele date şi am reușit să trec nu doar un examen, ci ambele. 

Sf_Efrem_cel_Nou_de_la_Makr_

De aceea, promiţându-i Sfântului că o să scriu şi eu o mărturie despre ajutorului lui, iată-mă aici. Sper ca povestea mea să-i impulsioneze şi pe alţii, nu spre trândăvire, dar spre credinţa că Dumnezeu îi ajută pe toţi cei căruia i se roagă Lui, Preasfintei Sale Maici sau sfinţilor Lui.

Sfinte Mare Mucenice Efrem, slabă este credinţa mea, săracă îmi este inima mea, risipită îmi este mintea şi nevrednică sunt de ajutorul tău; dar mare este dragostea ta faţă de tot omul care te cheamă în ajutor. Aşa învrednicindu-mă şi eu de binefacerile tale, cu gând smerit şi cu evlavie cad înaintea ta, mă închin şi cu buze necurate îţi sărut cu recunoştinţă icoana şi îţi mulţumesc, că nu ai trecut cu vederea cererile mele, ci, după obicei, te-ai arătat grabnic ajutător. 

 Maria M., Zalău

 
Leave a comment

Posted by on 09/15/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
