RSS

Ajutor la definitivat și titularizare

15 Sep

0405-002

Fiecăruia dintre noi i s-a întâmplat în viață cel puțin o minune. Perioada examenelor este o perioadă dificilă și de aceea am îndrăznit să cer ajutorul Sfinților dragi mie.

Anul acesta am avut de susținut două examene grele (definitivatul și titularizarea) și sfinții grabnici ajutători nu m-au lăsat. Cu mare nădejde să cereți ajutorul lor. Sfinții cărora mă rog în nevoi sunt Sfinții Ioan Maximovici, Nectarie Taumaturgul, Efrem cel Nou și mult iubitul nostru Părinte Arsenie Boca.

Încă din timpul facultății, când aveam cel puțin zece examene pe sesiune, mă rugam lui Dumnezeu să-mi lumineze mintea. Mereu mă ajuta și pot spune că luam note foarte bune, deși efortul depus de mine era minim.

11

Și parcă nu au fost de ajuns minunile ce se revarsă peste familia noastră, anul acesta am primit cadou o excursie în Grecia; tare mult îmi doream să merg acasa la Sfinți.  Când sunteți în impas nu pregetați să cereți cu nădejde ajutor, căci ”Cine este Dumnezeu, mare ca Dumnezeul nostru?”.

Iulia Teodorescu, Sibiu

 

Leave a Reply

 
