RSS

Permis de la Sfântul ocrotitor

14 Sep

driving licenseAm făcut cunoştinţă cu Sfântul Efrem cel Nou anul trecut, prin intermediul mătuşii mele. Ea a primit în dar două cărţi cu viaţa, acatistul, paraclisul şi rugăciuni închinate Sfântului Efrem. Având astfel o carte în plus, mi-a dăruit-o mie. Am simţit ca Sfântul mă va ajuta în momentul în care am citit că este prăznuit în data de 5 mai, eu fiind născută cu o zi mai devreme. 

În această vară mi-am dat examenul la şcoala de şoferi. La partea teoretică a fost bine, dar am picat la condus. Imediat după lovitură, un prieten ajuns dintr-o vacanţă în Grecia mi-a adus o cutiuţă cu o bucăţică din veşmântul Sfântului Efrem. Măicuţa care i-a dăruit părticele din veşmânt, i-a dat din greşală o cutiuţă în plus. Aceasta a ajuns la mine imediat ce acel prieten a aflat că mă simt apropiată de Sfânt.

Atunci i-am multumit făcătorului de minuni pentru toate, deoarece eu cred că nu a fost o simplă întâmplare nici faptul că mătuşa mea a primit două cărţi, nici faptul ca măicuţa i-a dat prietenului o cutiuţă în plus. Poate Sfântul a vrut să vină la mine acasă. El a vrut să mă ajute.

Am început să mă rog lui, să sper şi să cred că de data asta totul va fi bine. Aşa a şi fost. În 13 august, în postul Maicii Domnului, am luat examenul de condus. Îi multumesc din inimă Sfântului Efrem din Nea Macri pentru tot ajutorul şi sunt convinsă că, în continuare, la examenele mai grele care vor urma, va rămâne mijlocitorul nostru.

D., Turda

 
Leave a comment

Posted by on 09/14/2013 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
