RSS

La poalele muntelui, lângă Biserică

14 Sep

beautiful-mountain-churchM-am apropiat de Biserică și am început a-i cunoaște pe Sfinți mai ales în ultimii 4 ani. Facultatea a fost grea (cum este pentru toți), însă la examene am simțit cel mai mult ajutorul Sfinților.

Când venise vremea să dau licența, o foarte bună prietenă și colegă de grupă care avea mare evlavie la Sfânta Cuvioasă Parascheva a venit la mine și mi-a spus că ne-a visat pe amândouă urcând un munte înalt. Între noi era un bătrânel cu barbă albă și ne ajuta să urcăm. Ea a reușit să ajungă în vârf, iar când mi-a întins și mie mâna, eu am căzut la poalele muntelui, lângă Biserică.

În momentul acela, primul lucru la care m-am gândit a fost că nu voi reuși să dau licența și chiar așa a fost. Ea a dat în sesiunea de iarnă (și a luat cu nota maximă), iar eu vara următoare (tot cu notă maximă). Mă rugasem tot timpul să iau cu bine, iar într-o noapte am visat că trebuie să mă duc la Cuvioasa Parascheva și să îi cer ajutor.

Dupa ce totul a trecut, am intrat și la masterat cu bine. Țin să menționez că Facultatea am făcut-o la buget și la Master am intrat, slavă Domnului și Sfinților Săi, tot la buget. Sfinții au fost cei mai de preț îndrumatori în viața mea și numai ei au lucrat în inimile tuturor celor pe care i-am avut ca profesori. 

 Eliza, Iași

 

Leave a Reply

 
