RSS

M-am trezit la o oră după ce începuse examenul

13 Sep

Am fost o persoană care nu prea credea în minuni, dar când mi s-au întâmplat mie, nu am putut să mai neg răspunsul Divin la rugăciunile oamenilor.Parintele Arsenie Boca

Odată cu începerea ultimei sesiuni din anul terminal şi de asemenea şi în perioada de restanţe am început sa mă rog Preasfintei Fecioare Maria, citind Paraclisul Maicii Domnului, să mă rog lui Dumnezeu, Părintelui Arsenie Boca și Sfântului Arhanghel Mihail.

După citirea mai multor minuni și de pe blog, m-am întărit a crede că toți la care mă voi ruga, mă vor asculta şi astfel Domnul se va îndura de mine şi va face şi pentru mine minuni. La cele mai grele restanţe, Dumnezeu a făcut minuni, pentru că mergeam doar cu speranța că le voi trece.

Citisem într-una dintre relatări, că unei persoane i s-ar fi schimbat data examenului și chiar mă gândeam dacă așa ceva va fi posibil și în cazul meu. Mare mi-a fost mirarea când în dimineața celei de-a doua zi după data stabilită a unuia dintre  examene văd pe mail că examenul a fost amânat pe săptămâna viitoare.

Nu m-am stresat să merg la examen fiindcă mă temeam că nu îl voi lua. N-am mers nici în următoarea săptămână, deoarece nu mă simțeam pregătită, iar până la urmă m-am prezentat în restanţe.

Restanţa fiind trecută dimineaţa, eram ruptă de somn şi nu dormisem toată noaptea. Ajungând lângă sala de examen, m-am întâlnit cu profesorul, care mi-a spus că s-a schimbat ora, dar că pot rămâne să mă asculte oral.

I-am dat proiectul, am început să vorbesc despre conținutul lui, iar profesorul mi-a adresat întrebări foarte simple din cursuri, la care răspundeam cu cifre în mare. Nu mi-a venit să cred, la cât eram de epuizată, nu mai știam aproape nimic teorie, dar am răspuns la toate întrebările bine şi mi-a dat 9, mie care speram măcar să iau un 5. Slavă Domnului!

La altă restanţă pe care o aveam din anul I, mi-a fost frică să merg şi în anul II chiar dacă plătisem; la fel şi în primul semestru din anul III, dar acum nu mai aveam scăpare. Profesorul de care îmi fusese frică îl luase Domnul chiar înainte de sesiunea din primul semestru, Domnul să-l ierte, dar așa a hotărât poate perioada să-l ia, căci lăsase foarte mulți repetenți.

În locul lui, a venit o profesoară foarte de treabă şi spre mirarea mea ne-a lăsat să spunem ce subiect știm noi mai bine. Chiar aveam un gând de dimineață ca măcar un subiect să știu bine, şi acela l-am scris şi mi-a dat tot 9. Menționez că şi acesta speram doar să-l trec la cât eram de stresată, lucram și schimbul 2 în săptămâna aceea.

Un alt examen pe care trebuie să-l menționez este un examen la care mă pregătisem, dar la care nu dormisem deloc. M-am pus înainte cu 5 ore să dorm măcar puțin și m-am trezit la o oră după ce începuse examenul.

La sfârșitul examenului, mi-am sunat o colegă și zicea că au copiat toți. Atunci mi-am dat seama de ce m-a lăsat Domnul să dorm, pentru că mai mult ca sigur copiam și eu. În restanţă însă nu ne-a mai lăsat să copiem, dar m-a ajutat Domnul să-l trec şi Preasfânta Fecioară Maria şi Părintele Arsenie.

Mari sunt minunile Domnului şi trebuie să ne rugăm neîncetat să ne mântuiască sufletul! Slavă şi Laudă Domnului!

Georgeta, Oradea

 

Leave a Reply

 
