RSS

Ajutor la examenul de suplinire și repartiție

13 Sep

Sfantul Nectarie de EghinaNu știu cum să încep, dar mă bucur să fiu printre cei care au luat examenul de suplinire și au ocupat un post cu ajutorul Sfântului Nectarie. Am citit acatistul Sfântului timp de 40 de zile și îl citesc și în continuare.

Minunea mea începe cam așa: întâmplător am auzit de Sfântul Nectarie și m-am apucat să îi citesc viața, să mă rog lui cu multă credință și speranță în suflet că mă va ajuta. Și așa s-a și întâmplat!

Când s-au afișat rezultatele îmi era frică, mă gândeam că poate nu o să iau acest examen. M-a sunat însă o colegă și mi-a spus că am promovat.

Eram cea mai fericită, nu-mi venea să cred, dar Sfântul Nectarie m-a ajutat. La o săptămână de la aflarea rezultatului, a venit timpul să merg la repartiția pe școli.

Când am intrat în sală, aveam o teamă în suflet că nu o să mai fie nici un post, dar nu a fost așa: mai rămăsese un singur post și acela mi-a fost repartizat mie.

Paula, Giurgiu

 
 

Leave a Reply

 
